![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjR-oKibANoflJwBEeZnCKUw7kGQrYTMK5zNIRhJT9AQANCCaeqon4ZCC1A-X2R-ztLBXs_0_4f8dtYmpRuecxhYtUX5K8hihh7jz-kPnO_ku8m-eP5GdFllY-nmxquc4EdtygNdAs0DJFS/s320/faith+popcorn.jpg)
In het laatste boek van Faith Popcorn 'A Dictionary of the Future'heedt ze geen trends en geen toekomstvoorspellingen beschreven, maar alleen nieuwe begrippen. Het grote publiek zal haar altijd blijven zien als trendwatcher, en dan vooral als de 'ontdekker' van het 'cocooning' (thuis blijven, je terugtrekken in een beschutte omgeving). Faith Popcorn wordt niet door iedereen even serieus genomen, maar haar klanten (grote bedrijven zoals IBM en Nissan) hebben geleerd goed naar haar adviezen te luisteren. Want Faith Popcorn was degene die Coca Cola waarschuwde dat de introductie van New Coke op een commerciële ramp zou uitlopen. Hier had ze gelijk in.
Geschreven door: Jolijn Eijsbergen
Geen opmerkingen:
Een reactie posten